Roosje voor Antoinette

Door Patty Wolthof op 7 december 2021

Antoinette is één van die fantastische vrijwilligers die Zwolle rijk is. Ze werkt maar liefst 4 dagen per week in de keuken van De Terp als vrijwilligster bij WijZ Welzijn, onder begeleiding van Richard.

Ze maakte vandaag bijvoorbeeld een heerlijke appeltaart die ze daarna bij de bewoners langs brengt. Door vrijwilligers als Antoinette wordt Zwolle mooier, socialer en ook een beetje liever. Hoewel de maaltijden nu op 1,5 meter moeten worden overhandigd aan de bewoners in De Terp, wordt het contact in deze tijd toch extra op prijs gesteld.

Als blijk van waardering voor Antoinettes werk, overhandigde fractievoorzitter Patty Wolthof haar vandaag een porseleinen roosje.

Patty Wolthof

Een mooi, groen, lief en sociaal Zwolle, daar bouw ik als raadslid met veel liefde aan mee! Ik zet me als fractievoorzitter en raadslid in voor: > voldoende, betaalbare woningen in een veilige, mooie en groene stad. Ik strijd tegen huisjesmelkers en een tweedeling in de woningmarkt. Er is op verzoek van de PvdA een gemeentelijk meldpunt

Meer over Patty Wolthof