Ombudsteam

Loop je van het kastje naar de muur? Heb je hulp nodig om een oplossing te vinden?
Zit je in een juridisch geschil en is er sprake van juridisch getouwtrek? Ervaar je overlast? Heb je last van slechte huisvesting? Betaal je veel meer huur dan wettelijk is toegestaan en weet je niet hoe dit aan te vechten? Of signaleer je iets in je buurt of in de stad en wil je dit met ons delen?

Neem contact op met het Ombudsteam.
Het Ombudsteam bestaat uit een groep enthousiaste mensen die jou helpen bij zeer uiteenlopende vragen. Bijvoorbeeld bij een geschil met gemeente, bank, belastingdienst, woningcorporatie, huisbaas, arts of ziekenhuis, het vermoeden van een te hoge huur of als er sprake is van slechte huisvesting. Maar ook als je niet goed weet bij welke instantie je moet aankloppen, kun je een beroep doen op het Ombudsteam.

We zijn er voor jong en oud, gezinnen, samenwonenden en alleengaanden.
Je hoeft geen lid te zijn van de PvdA.
We zijn er voor iedereen.
Signalen van burgers pakken we op en bespreken die met fractie en/of bestuur.

Hoe kun je ons bereiken?

• In verband met alle maatregelen rondom het corona-virus houdt het Ombudsteam geen fysiek spreekuur op dinsdag. Bij vragen kun je telefonisch contact zoeken met Ingrid van Kassen (06) 40 75 08 23.
  • Je kunt ook een e-mail sturen: zwolle.pvda@gmail.com.

Ombudsteam Zwolle
Diezerplein 33, Zwolle
Spreekuur: dinsdag van 14.00 uur tot 16.00 uur (ivm corona kun je geen bezoek brengen, wel is het ombudsteam telefonisch of via de e-mail bereikbaar)
Telefoon: 06 40 75 08 23