Rechtstreeks contact met de politieke-fractie

Rechtstreeks contact met het PvdA-bestuur

Kantoor:
PvdA Zwolle houdt kantoor aan de Meeuwenlaan. Je vindt haar daar voor overleg, vergaderingen, activiteiten en ontmoeting. Ook het Ombudsteam houdt hier vergadering.

Adres: Meeuwenlaan 6, Gebouw Kamperpoort II, tweede etage; kamer 2.09, 8011 BZ Zwolle

Bereikbaarheid
Het campagnekantoor ligt in de wijk Kamperpoort, naast het vroegere Wehkamp, tegenwoordig vaccinatiestraat van het GGD.

Openbaar vervoer
Vanaf het NS-station neemt u stadsbus lijn 1 (Stadshagen – Station Stadshagen), 5 (Westenholte), 9 (Deltion Campus), 11 (Station Stadshagen – Stadshagen – Breekamp Oost) of 12 (Zwartewaterallee) en stapt u uit bij de halte Katwolderplein/Centrum. Vandaar is het ongeveer 3 minuten lopen naar de Meeuwenlaan 6. Vanaf de bushalte (Katwolderplein/Centrum) loopt u in noordelijke richting richting de Katerdijk. Sla linksaf naar de Katerdijk. Na 200 meter slaat u linksaf naar de Meeuwenlaan. Na ongeveer 300 meter ziet u het kantoor aan uw rechterzijde.

Parkeren (fiets of auto)
Komt u met de fiets? Bij de ingang zijn stallingsmogelijkheden.

Komt u met de auto?
In de parkeergarage Katwolderplein (ingang via Katerdijk) kunt u uw auto parkeren. Loop langs Cinema Pathé naar het noordwesten op de Katerdijk, richting de Leeuwerikstraat. Sla linksaf naar de Meeuwenlaan. Na ongeveer 300 meter ziet u het kantoor aan uw rechterzijde. Het pand waar je tegenaan kijkt is Kamperpoort II, het andere Kamperpoort I.

Het parkeertarief in de parkeergarage Katwolderplein bedraagt  overdag € 2,80 per uur en na 20 uur € 1,80 per uur.

Waar ben je naar op zoek?