Contactpersoon voor de PvdA-fractie:
Patty Wolthof (Raadslid)
patty.wolthof@gmail.com

Contactpersoon voor het PvdA-bestuur:
Lennart Rietman (secretaris bestuur afdeling Zwolle)
tel: 06 49250888
zwolle.pvda@gmail.com

Regiokantoor:

Adres: Diezerplein 33
Contactpersoon: Lennart Rietman, (06 49250888)

Functie

Het regiokantoor is er voor iedereen in de buurt Dieze, stad of regio. De PvdA Zwolle organiseert er lokale activiteiten en bijeenkomsten. Het kantoor biedt ook plek aan de PvdA-afdelingen van Noord-West Overijssel, het lokale ombudsteam en de (regionale) campagnecoördinatoren.

Het regiokantoor is open op:
iedere dinsdagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur (spreekuur ombudsteam)

Voor andere tijden op afspraak.

Bereikbaarheid
Het campagnekantoor ligt in de wijk Dieze, dichtbij het winkelcentrum Diezerpoort, ten oosten van de binnenstad.

Openbaar vervoer
Vanaf het NS-station neemt u stadsbus lijn 4 (richting Aa-landen) en stapt u uit bij de halte winkelcentrum Diezerpoort. Vandaar is het ongeveer 3 minuten lopen naar het Diezerplein 33. Vanaf de bushalte (van Wevelinkhovenstraat) loopt u in zuidoostelijke richting terug naar het centrum. Op de splitsing van de Burgemeester Drijbersingel en Diezerkade (direct aan de stadsgracht), slaat u linksaf naar de Diezerkade. Na ongeveer 80 meter, neemt u 1e straat linksaf (bij bloembinderij Stef Mulder). U bent dan op het Diezerplein aangekomen. Na ongeveer 100 meter lopen, ziet u het regiokantoor recht voor u.

Parkeren (fiets of auto)
Komt u met de fiets? Op het plein zijn stallingsmogelijkheden.

Komt u met de auto?
Op het Diezerplein zijn plekken voor betaald parkeren. Alternatieven zijn de parkeergarage Diezerpoort (ingang van Wevelinkhovenstraat) of parkeerterrein ’t Streekien. Vanaf de parkeergarage loopt u via het winkelcentrum naar het Diezerplein of via de lift aan de van Wevelinkhovenstraat (voor looproute zie openbaar vervoer). Parkeerterrein ’t Streekien ligt aan de Schoolstraat.

Het parkeertarief in de parkeergarage Diezerpoort en op parkeerterrein ’t Streekien bedraagt  € 0,80 per uur of een dagkaart voor € 4.   Op het Diezerplein geldt een maximale parkeerduur van 2 uur en 40 minuten. Voor alle locaties geldt dat op alle doordeweekse dagen (behalve donderdag) het na 20.00 uur vrij parkeren is.