Rechtstreeks contact met de politieke-fractie

Rechtstreeks contact met het PvdA-bestuur

Kantoor:
PvdA Zwolle houdt kantoor aan de Meeuwenlaan. Je vindt haar daar voor overleg, vergaderingen, activiteiten en ontmoeting. Ook het Ombudsteam houdt hier vergadering.

Adres: Meeuwenlaan 6, Gebouw Kamperpoort II, tweede etage; kamer 2.09, 8011 BZ Zwolle

Het kantoor is open op:
elke tweede dinsdag van de maand en laatste zaterdag van de maand (spreekuur ombudsteam).

Voor andere tijden op afspraak.

Bereikbaarheid
Het campagnekantoor ligt in de wijk Kamperpoort, naast het vroegere Wehkamp, tegenwoordig vaccinatiestraat van het GGD.

Openbaar vervoer
Vanaf het NS-station neemt u stadsbus lijn 1 (Stadshagen – Station Stadshagen), 5 (Westenholte), 9 (Deltion Campus), 11 (Station Stadshagen – Stadshagen – Breekamp Oost) of 12 (Zwartewaterallee) en stapt u uit bij de halte Katwolderplein/Centrum. Vandaar is het ongeveer 3 minuten lopen naar de Meeuwenlaan 6. Vanaf de bushalte (Katwolderplein/Centrum) loopt u in noordelijke richting richting de Katerdijk. Sla linksaf naar de Katerdijk. Na 200 meter slaat u linksaf naar de Meeuwenlaan. Na ongeveer 300 meter ziet u het kantoor aan uw rechterzijde.

Parkeren (fiets of auto)
Komt u met de fiets? Bij de ingang zijn stallingsmogelijkheden.

Komt u met de auto?
In de parkeergarage Katwolderplein (ingang via Katerdijk) kunt u uw auto parkeren. Loop langs Cinema Pathé naar het noordwesten op de Katerdijk, richting de Leeuwerikstraat. Sla linksaf naar de Meeuwenlaan. Na ongeveer 300 meter ziet u het kantoor aan uw rechterzijde. Het pand waar je tegenaan kijkt is Kamperpoort II, het andere Kamperpoort I.

Het parkeertarief in de parkeergarage Katwolderplein bedraagt  overdag € 2,80 per uur en na 20 uur € 1,80 per uur.