Door Redactie op 18 juli 2015

Excursie Ieper

Door omstandigheden kon de excursie naar Ieper op 27 juni niet doorgaan. Daarom hebben we een nieuwe datum gekozen: zaterdag 12 september a.s.We vertrekken omstreeks 08:30 uur uit Zwolle en zijn rond 23:30 uur weer terug. In Ieper en omgeving bezoeken we onder leiding van onze gids Jan Slijkhuis de begraafplaatsen Tyne Cot (Brits) en Langemark (Duits), het museum In Flanders Fields en de Last Post aan de Menenpoort.

De reis wordt gemaakt met eigen auto’s (carpooling), de kosten worden gedeeld. Onderweg lunchen we in België en ’s avonds vindt in Ieper het diner plaats.

Graag nodigen we jullie uit om op 12 september deze reis naar de ‘Groote Oorlog’ met ons mee te maken.

Jullie kunnen je aanmelden bij Edwin Broekman of Lennart Rietman via [email protected]. Vriendelijk verzoek om bij de aanmelding ook even aan te geven of je in het bezit bent van een auto en of je bereid bent als chauffeur op te treden.

Graag tot ziens in september!

Redactie

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan contact op via e-mail: [email protected]

Meer over Redactie