Door Redactie op 29 november 2013

PvdA Zwolle komt bij u langs in de wijk Ittersum

Zaterdag 30 november gaat de Partij van de Arbeid weer in het hele land de straat op. Honderden vrijwilligers gaan samen met Eerste en Tweede Kamerleden, bewindspersonen, Europarlementariërs, lokale bestuurders en gemeenteraadsleden in tientallen steden en dorpen van deur tot deur. Zij spreken met inwoners over hun buurt, problemen  die spelen en ideeën die ze hebben.

Ook de PvdA Zwolle doet mee en brengt een bezoek aan de wijk Ittersum in Zwolle. Bij problemen die we tijdens ‘PvdA in de buurt’ tegenkomen komt onze gemeenteraadsfractie of het lokale Ombudsteam in actie en we geven die door aan de Tweede Kamerfractie in Den Haag. Deze canvaszaterdag wordt extra aandacht besteedt aan de verkeersveiligheid in de buurt.

Het onafhankelijk platform Veilig Verkeer Nederland lanceerde vorig jaar het landelijk meldpunt verkeersveiligheid, waar al 13.000 meldingen binnen zijn gekomen. De PvdA steunt dit initiatief door zelf meldingen te verzamelen over verkeersonveilige situaties in de buurt.

Voor meer informatie over deze actie kunt u contact opnemen met de campagne coördinator Stephan Ordelmans, telefoon 038-4655884 of [email protected]

Redactie

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan contact op via e-mail: [email protected]

Meer over Redactie