Door Redactie op 25 februari 2014

PvdA op bezoek bij InteraktContour

Donderdag 27 februari gaat de PvdA Zwolle op bezoek bij InteraktContour aan de Rijnlaan. Het activiteitencentrum van InteraktContour vangt mensen met een lichamelijke beperking, niet-aangeboren hersenletsel of een chronische ziekte op. Ter gelegenheid van de gemeenteraadsverkiezingen op 19 maart, organiseert InteraktContour een voorlichtingsbijeenkomst speciaal voor jongeren. Tijdens deze bijeenkomst zal de PvdA haar belangrijkste verkiezingsitems – werk, wonen, zorg en onderwijs – toelichten en in gesprek gaan met cliënten.

Namens de PvdA zullen Eefke Meijerink (fractievoorzitter) Jan Slijkhuis (raadslid en vice-fractievoorzitter) en Inge Meijerink (burgerraadslid) aanwezig zijn. Eefke Meijerink: “Zo’n bijeenkomst is voor ons geen eenrichtingsverkeer. jonge mensen die nog een heel leven voor zich hebben en te maken krijgen met hersenletsel doen noodgedwongen veel ervaring op met zorg. Hun ervaringen helpen ons de juiste keuzes te maken bij alle veranderingen in de zorg.”

Redactie

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan contact op via e-mail: [email protected]

Meer over Redactie

Waar ben je naar op zoek?