Door op 15 november 2013

Beste partijgenoten (nieuwsbrief november 2013)

Beste partijgenoten,

Er is in de afgelopen tijd veel gebeurd. We hebben het verkiezingsprogramma en kandidatenlijst voor gemeenteraadsverkiezingen van 2014. Op 30 oktober hebben we eerst met elkaar gesproken over ons verkiezingsprogramma. Tijdens de vergadering zijn er nog een aantal puntjes op de i gezet. Ik denk dat we samen een programma hebben vastgesteld waar we trots op mogen zijn. Een sterk PvdA-verhaal en ook voor iedereen goed leesbaar. Samen maken we het verschil.

Op 13 november hebben we daarna de lijst vastgesteld. Het was een bijzondere avond. Het vaststellen van de lijst is natuurlijk erg belangrijk. We hebben een belangrijke stap gezet in het bepalen wie er namens ons de volgende periode zitting kan nemen in de raad. We hebben mooie lijst vastgesteld met sterke kandidaten. Samen gaan we onder aanvoering van onze lijsttrekker Nelleke Vedelaar werken aan een geweldig campagne en hopelijk ook dito resultaat.

Ik ben oprecht trots op onze kandidatenlijst en ons verkiezingsprogramma. Samen maken we het verschil. 13 november was sowieso een goede dag voor de PvdA in alle gemeenten waar verkiezingen waren zijn we of gelijk gebleven of zelfs gegroeid. En dat is natuurlijk een geweldig prestatie. En dat belooft veel goeds. Dit een extra motivering. Lokaal kunnen dus we echt het verschil maken en breken met de landelijk trend.

Uiteraard gaan we nu volop campagne voeren. Op 30 november gaan we weer canvassen. We houden jullie op de hoogte van hoe, wat, waar en hoe laat. Iedereen is meer dan van harte welkom om mee te doen en zo ook een steentje bij te dragen aan ook een geweldig resultaat voor de PvdA voor gemeenteraadsverkiezingen 2014.

Ik hoop u allen te zien.

Met hartelijke groet,

Karen Kuipers

Voorzitter PvdA afdeling Zwolle

Waar ben je naar op zoek?